بازاریابی کافی نیست برای دیده شدن با ما باشید!

 

دیده‌شدن بیشتر، جذب کلیک، افزایش فروش، برندینگ و تبدیل شدن به غول دنیای اینترنت

 

 

 

 

 

 

 

سئو چیست؟

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که در طراحی و کدنویسی سایت، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوا و لینک‌سازی خارجی انجام می‌دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیمبه عبارت دیگر؛ باید اهمیت ویژه‌ای برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده در گوگل قائل شویم.

فاکتورهای متعددی بر سئو سایت و تعیین جایگاه آن در نتیجه جستجو تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر، همچنین استاندارد بودن ساختار و کدنویسی سایت (تکنیکال) برای موتورهای جستجو بر بهبود سئو سایت ما تاثیرگذار است.

انواع SEO

سئو داخلی (On-Page SEO)، که به سئوی درون صفحه نیز شاخته می شود، بهینه سازی صفحات وب برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو است. به عبارت دیگر، سئو داخلی به معنای بهینه سازی محتوای صفحه وب برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و جذب ترافیک ارگانیک است. به طور کلی، هدف سئو داخلی جلب ترافیک ارگانیک بیشتر به وب سایت است که با تکنیک های بهینه سازی آن، وب سایت خود را با ارزش تر و قابل استفاده تر برای کاربران می کنید که در نتیجه باعث افزایش دید وب سایت شما در موتورهای جستجو می شود

سئو خارجی (Off-Page SEO)، به مجموعه اقداماتی که در خارج از فضای وب‌سایت صورت می‌گیرد، اطلاق می‌شود. این اقدامات با هدف معرفی و شناساندن هرچه بیشتر وب‌سایت به موتورهای جستجو و به ویژه موتور جستجوی گوگل، انجام می‌شود. تأثیر مستقیم رعایت اصول سئو خارجی در بالا بردن رتبه وب‌سایت است.سئو خارجی وب‌سایت، نشانگر خیلی خوبی درباره چگونگی درک جهان از یک وب‌سایت خاص است. وب‌سایتی که تولید محتوای با کیفیت و نیز انتشار محتوای سئو شده را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد، به احتمال زیاد اشارات و مراجعاتی از وب‌سایت‌های دیگر خواهد داشت.